reklāmaJums nešķiet, ka internets jau lasa mūsu domas? Zina, kāda informācija mums šajā dienā būs nepieciešama? Un to jau piedāvā. Sociālie tīkli un reklāmas internetā jau ir soli priekšā mūsu vajadzībām. Dažbrīd tas ir pat nedaudz biedējoši, jo rodas sajūta, ka kāds izspiego tavu dzīvi. Tomēr no šādām modernajām tehnoloģijām un mūsdienu mārketinga ir arī kāda jēga.

Piemēram, es tādā veidā esmu iegādājies labas un tajā brīdi nepieciešamas preces tikai tāpēc, ka reklāma pie manis ir atnākusi īstajā brīdī.

 

  • Informācija internetā — ātri un ērti

 

informācijaJau vairākus gadus nodarbojos ar savas privātmājas celtniecību. Māju gribu uzcelt kvalitatīvu. Tā ir mana prioritāte, katram posmam pats sekoju līdzi, izvēlos materiālus, pasūtu kaut ko individuāli pielāgotu. Šogad nolēmu celt arī garāžu, jo tagad ir divi auto. Tā būs ērtāk un drošāk. Un būtisks jautājums bija kvalitatīvi un manām vajadzībām piemēroti garžās vārti.

Tā kā man nebija īpašu zināšanu un informācijas, kādi garžās vārti vispār ir iespējami, kādi garžās vārti ir labāki, kāda ir citu lietotāju pieredze, tad nolēmu vispirms izmanto to informāciju, ko piedāvā internets. Tā es ātri un koncentrētā veidā uzzināju daudz ko svarīgu. Tas bija noderīgi, lai vispār saprastu, kurā virzienā domāt par šo jautājumu. Bet šajā posmā vairāk nodarbojos ar informācijas izpēti, ne konkrētu pārdevēju apzināšanu. Patiesībā tas man vairs nebija jādara, jo internets to izdarīja manā vietā.

 

  • Labs produkts pats mani atrod

 

Informācija par to, ko es meklēju un apskatu Google meklētājā, tiek izmantota, lai pēc tam pielāgotu reklāmu saturu interneta vietnēs. Un šajā gadījumā tā bija mana veiksme. Jo jau nākamaja dienā manā priekšā bija vairākas reklāmas, kuru atslēgas vārds bija — garāžu vārti. Protams, ka mani tas interesēja, tāpēc reklāmas apskatījos, novērtēju to piedāvājumu.

Tādā veidā arī atradu to produktu, kas atbilda manām kvalitātes prasībām un vajadzībām. Reklāma aizveda mani uz mājaslapu ripo-baltic.com, kur arī bija atrodami tādi risinājumi un garāžas vārti, kādus vēlējos savā īpašumā. Atsauksmes par šo ražotāju bija ļoti labas, arī mājaslapā pieejamā informācija atstāja ļoti profesionālu iespaidu. Tāpēc sazinājos ar šo pārdevēju. Un tālāk jau viss notika ātri un likumsakarīgi. Garāžu vārti tika pielāgoti tieši manām vajadzībām. Un arī ātri uzstādīti.

Un viss notika tik veiksmīgi tāpēc, ka procesā bija iesaistīts internets. Es pat īsti nezinu, kā es citādi būtu meklējis labus vārtus. Ko darītu? Noteikti vaicātu būvniekam, tad viņš man kaut ko rekomendētu, es paļautos uz viņa viedokli. Bet te es varēju gūt pilnīgāku ainu, internets ļāva nesteidzīgi visu izpētīt. Un beigu beigās labs produkts pats mani atrada, jo reklāma reaģēja uz manu vajadzību un informācijas meklēšanas pieprasījumiem.

Patiesībā man patīk tas, ka reklāmu saturs tiek pielāgots interneta lietotāja darību vēsturei. Tādā veidā pie manis nenonāk reklāmas, kas mani vispār neinteresē. Arī reklāmdevējam tas ir izdevīgi, jo reklāmai ir labāki rādītāji.