Parādoties jaunām tendencēm un iespējam, ir kārdinājums atmest iepriekšējo pieredzi un metodes kā novecojušas un nederīgas. Jā, kādreiz tāda rīcība ir vietā, bet ļoti bieži veiksme slēpjas tajā, kā spējam savienot pārbaudītas un jau sen zināmas vērtības ar jaunām iespējām un risinājumiem. Un viens no spilgtiem piemēriem, kur tas lieliski strādā, ir mārketinga joma.

Tagad visur priekšplānā izvirzās aktivitātes tieši internetā, mājaslapu veidošana, virtuālās reklāmas un grafiskie dizaini. Jā, tas tiešām ir progresīvi, vajadzīgi un sniedz rezultātus. Tomēr nevar atkāpties arī no tā mārketinga, kas joprojām sekmīgi darbojas ārpus virtuālās vides.

Internetu nekad nelietos pilnīgi visi cilvēki. Lai gan lietotāju skaits palielinās, tāpat ir arī otra tendence — cilvēki vēlas arvien mazāk virtuālās realitātes savā dzīvē, jo no tās nogurst.

Tāpēc tās pārdošanas metodes, kas ir zināms jau sen un tikušas veiksmīgi izmantotas, ir jāturpina, pielāgojot tās šī brīža aktualitātēm.

Joprojām ir jādomā par:

  • skaisti noformētiem skatlogiem;
  • produkta iepakojuma dizainu un kvalitāti;
  • preču izvietošanu veikalos;
  • internetā pārdoto preču piegādes kvalitāti un noformējumu;
  • reklāmas bukletiem, skrejlapām, vides reklāmu un citām lietām.

veikalsPircējiem joprojām patīk pašiem aptaustīt preces, satikt pārdevēju vai ražotāju klātienē, veikalā arī ļoti nozīmīgs ir preču izkārtojums un vizuālais risinājums. Ne visu var aizstāt digitālā vide. Šajā gadījumā zināmās metodes jāsavieno ar moderniem risinājumiem, lai panāktu vēl labāku rezultātu un sasniegtu plašāku mērķauditoriju. Un metodes viena otru var labi papildināt.

Piemēram, gaumīgs un ar tehnoloģiju palīdzību radīts dizains var tikt drukāts uz dažādām virsmām, plakātiem, skrejlapām, var apdrukāt pat iepakojuma līmlentes. Šādas apdrukātas līmlentes vispār ir ļoti plaši izmantojamas, ļaujot vienmēr saglabāt sava zīmola akcentu un piešķirot iepakojumam individualitāti.

Bieži vien pārbaudītas un zināmas metodes ir labākais risinājums, jo inovācijas ne vienmēr sasniedz to rezultātu, kādu no tām sagaidām.
Un ar laiku tās arī var pašas zaudēt savu aktualitāti, liekot cilvēkiem atgriezties pie pārbaudītām vērtībām. Piemēram, digitālā vide un internets joprojām nav varējis izkonkurēt grāmatas. Un to arī neizdarīs, jo, izvēloties grāmatu, cilvēks izvēlas daudz plašākas sajūtas, ko tā sniedz. Piemēram, man patīk grāmatas smarža, vākojums, patīk atzīmēt kaut ko grāmatā, saņemt pirmajā lapā autora ierakstu, ja tas ir iespējams. Un turēt to plauktā kā dārgumu.