pateretajiViens no šī gadsimta uzņēmējdarbību raksturojošiem lielumiem noteikti ir vārds “personalizēts”. Un to var skatīt gan šaurākā, gan plašākā nozīmē, runājot gan par attieksmi pret klientu, gan pašu pieeju produktiem un pakalpojumiem. Pircējiem šobrīd ir vēl lielākas iespējas kā jebkad saņemt tieši sev un savām vajadzībām pielāgotu produktu, pakalpojumu un arī attieksmi.

Personalizētu pieeju raksturo tieši šī lielā elastība un spēja pielāgoties klienta vajadzībām. Un tas ir viens no veidiem, kā uzņēmēji var izdzīvot mūsdienu konkurences cīņā, kad vienmēr būs kāds cits, kurš var piedāvāt kaut ko labāku, piemērotāku.

Personalizācija ir iespēja uzrunāt klientu dziļāk, skart viņa patiesās vajadzības, arī emocijas un dzīvesstilu.

Kombinē, izvēlies, radi pats

Iespēja klientam pašam izvēlēties produkta izskatu, kombinēt tā detaļas, sastāvu, darboties gandrīz kā ar konstruktoru — tā ir daudzu digitālo un drukas pakalpojumu lieliskā priekšrocība. Tagad taču katrs var izveidot savu kalendāru, fotogrāmatu, apdrukātu apģērbu, krūzīti un neskaitāmi daudzas citas lietas, kas ir padevīgas modernajām drukas un dizaina iespējām.

Šāda produktu personalizācija ļauj iegūt unikālu rezultātu, kas iederas tieši klienta ikdienā un dzīvē, ļauj būt oriģinālam. Bet šādi produkti ir tikpat būtiski arī uzņēmējiem, kuri var šīs plašās personalizācijas iespējas izmantot sava biznesa labā — radīt unikālu produkta dizainu, izmantot to labu mārketinga rādītāju sasniegšanā.

Vizuālie risinājumi nenoliedzami ir ļoti nozīmīgi, lai vairotu zīmola atpazīstamību un īstenotu pārdošanas mērķus. Un te var būt aktuāls pat tik vienkāršs piemērs kā līmlenta. Arī līmlenta var būt apdrukāta pēc klienta vēlmēm. Jautāsiet, kāpēc gan jāapdrukā līmlenta? Tāpēc, ka preču piegādes procesā līmlenta tiek izmantota ļoti daudz. Ja līmlenta ir apdrukāta ar personalizētu uzņēmuma informāciju, tā ne tikai uzlabo iepakojuma izskatu, bet arī kļūst par papildu reklāmu. Tāpēc ražotājs, kurš ražo un izplata līmlentas, loģiski, ka piedāvā arī iespēju pasūtīto līmlenti personalizēt ar jebkādu klienta izvēlētu druku — http://www.limlentas.lv/.

Individuāli risinājumi un personiska attieksme

Uzņēmēji, kuri spēj ar katru klientu strādāt kā ar individuālu gadījumu, meklējot pieeju un tieši šai situācijai atbilstošos risinājumus, noteikti ir ieguvēji. Jā, tas prasa vairāk darba, nestandarta attieksmi un spēju izkāpt no rāmjiem, lai īstenotu klienta vīziju. Bet tieši to mūsdienās cilvēki meklē. Un to meklē arī lielie korporatīvie klienti, kad izvēlas uzņēmumus, ar kuriem sadarboties.

21. gadsimts ir liels izaicinājums. Un vecās pieejas bieži vien vairs nestrādā. Viena lieta, kas vairs nespēj sasniegt savus mērķus, ir masu ražošana un visa iedalīšana noteiktos plauktiņos. Tagad arvien vairāk cilvēku vēlas izpaust savu individualitāti, būt atšķirīgi, pārsteidzoši un drosmīgi. Un tas viss kādām ir jāpalīdz īstenot.

Tie arī ir tie balsti, uz kuriem var veidot mūsdienīga zīmola tēlu, kas spēs iekarot šodienas patērētāju, kuram ir gana augstas prasības un specifiskas vajadzības. Produktiem un pakalpojumiem jāspēj pielāgoties klienta dzīves uztverei, ritmam un vēlmēm.

Nav jānēsā cepure tādā krāsā un dizainā, kas nepiestāv un nepatīk, tikai tāpēc, ka  uzņēmējs ražo šādu modeli. Pircējam ir brīvība aiziet pie tā ražotāja, kurš radīs tādu cepuri, kādu klients tieši vēlas — krāsu, izmēru, dizainu. Un šeit liela priekšrocība ir mazajiem un vidējiem uzņēmējiem, kuri atrod iespēju strādāt ar katru klientu individuāli.