bizness internetaSaka, ka visas “nišas” jau esot aizņemtas un iespēju biznesam palicis tik maz, ka rokas nolaižas. Tomēr, ja plānojat uzsākt savu biznesu internetā, tad jāsaka gana uzmundrinoši vārdi – visas “nišas” ir pieejamas un gana brīvas. Atliek vien rīkoties!

Internets ir un būs iespēju pasaule. Protams, arī internetā valda konkurence un tā ir milzīga. Tomēr jums ir dota iespēja tieši savu biznesu izcelt slavas saulītē un parādīt no labākās puses! Kā to dara citi, kā citi iekaro savu vietu tirgū?

Ja esat urologs, diez vai spēsiet ar interneta palīdzību saviem klientiem piedāvāt ko vairāk par mājaslapu un reklāmu. Arī ārsti savu biznesu mēģina virzīt pozitīvā gultnē ar interneta palīdzību. Kaut iespējas nav gana plašas (nu nevarat jūs ārstēt ar interneta palīdzību vien), tomēr šo to var darīt lietas labā, lai piesaistītu savus klientus/pacientus. Kā?

Ieviesiet savā mājaslapā “atbilžu/jautājumu” sadaļu. Cilvēki bieži kautrējas doties pie speciālista un aci pret aci runāt par savām problēmām. Viņi mēģinās uzdot jautājumus internetā – anonīmi. Sniedziet atbildes, tādējādi piesaistot jaunus jautātājus! Ticiet man, liela daļa ieradīsies pie jums uz vizīti, jo jūs jau būsiet informēts par konkrētā pacienta problēmām.

Daudzas jaunās māmiņas, laikā kad piedzimst mazulis, sāk domāt par savu biznesu. Ja idejas nav bijis pirms tam, bieži tā rodas tieši līdz ar mazuļa ienākšanu pasaulē! Piemēram, pamperi! Pamperi ir tas, kas mazulim ir vajadzīgs lielā daudzumā ir ļoti bieži! Pamperi Latvijā ir dārgi salīdzinot ar citām valstīm. Un, lūk, ideja! Māmiņas, kurām ir tāda iespēja, iegādājas pamperus, piemēram, Anglijā, uzliek savu “uzcenojumu” un veiksmīgi tirgo dažādās māmiņu grupās un forumos. Pircēju netrūkst! Jo prece ir “ejoša” un vienmēr vajadzīga. Iespējams, ka šis bizness “neaizies”, ja mēģināsiet tirgot autiņbiksītes pieaugušajiem, jo tā vis nebūs tik pieprasīta prece un jau ir krietni delikātāka.

Kā var saprast no augstākminētā piemēra, savu mājaslapu nemaz nav obligāti izveidot. Dažkārt pietiek ar to, ka piedāvājat savu preci vai pakalpojumu kādam konkrētam cilvēku lokam – grupās un forumos. Piemēram, kāda noteikta sporta veida domubiedru grupā piedāvāt šī sporta veida inventāru. Tādējādi tiks sasniegts tieši to cilvēku loks, kam tas varētu šķist interesanti! Ja ieliksiet, piemēram, sludinājumu kādā visiem pieejamā sludinājumu portālā, iespējas, ka sasniegsiet vajadzīgu auditoriju būs krietni mazākas!

Bizness internetā – tas vēl ilgi darbosies un būs daudzu jauno biznesmeņu labākais draugs. Lai vai kas nebūtu jūsu “niša”. Protams, ar laiku paliek aizvien sarežģītāk izsisties, tomēr tas tikai veicina jūsu radošo domāšanu un ideju ģenerāciju! Lai rodas, lai veicas, lai tā būda rūc!