Facebook grupas

Nu jau kādu laiku Facebook ir galvenais sociālais tīkls, kurā risinās lielas sabiedrības daļas dzīves. Ja kādreiz tik ļoti populārs bija mūsu pašu vietējais portāls Draugiem.lv, tad tagad cilvēki tiecas to pamest, lai nomainītu pret moderno Facebook kontu. Kā nekā tieši šeit pulcējas gandrīz VISI, šeit ir atrodami dažādi interesanti profili, ārzemju grupas un mākslinieki un, protams, veikali un tirgotāji. Interesanti, vai Facebook ar savu plašo darbību nevar kaitēt sludinājumu portāliem un interneta veikaliem?

Kāpēc doties uz sludināju portāliem, ja viss ir tepat!?

Tieši tā, kāpēc man mocīties, meklēt sludinājumu portālus vai interneta veikalus, ja visu var iegādāties nepametot mīļo sociālo tīklu? Man pat nav jāpamet Facebook, lai apskatītu sludinājumus. Kā? Grupas, mīļie. Facebook ir pārbāzts ar dažādām grupām – pērk, pārdod, maina, mašīnas, mājdzīvnieki, mēbeles, atdod bez maksas, apģērbs, andele… Saraksts ir BEZGALĪGS!

Pastāstīšu iz savas pieredzes, kad man šīs grupas patiešām ir noderējušas.

Tātad – man virtuvē bija daži veci koka virtuves krēsli. Vēlējos no tiem tikt vaļā, jo bija jau noskatīti jauni virtuves krēsli – jauni, svaigi, skaisti, gaumīgi! Sapratu, ka sludinājumu portālā ievietot sludinājumu ir diezgan dārgs prieks, tas mani sarūgtināja. Ievietoju savu sludinājumu – lēti virtuves krēsli – Facebook grupā ar nosaukumu “pērk un pārdod mēbeles”. Ticiet vai ne, uzreiz parādījās lērums komentāru, vēstules un manus krēslus savāca jau tās pat dienas vakarā. Biju patīkami pārsteigta.

Lieki piebilst, ka tad, kad meklēju lietotu skapi savai guļamistabai, pat nevēru vaļā parastos sludinājumu portālus, uzreiz vērsos pie šīm Facebook grupām. Un atradu. Kas ir pozitīvi un ko cilvēki ļoti izmanto – šajās grupās var vienkārši ievietot postu ar to, ko tu meklē, vēlies iegādāties. Un tad atliek tikai gaidīt, kad cilvēki piedāvās tev attiecīgo preci! Kolosāli! Cik esmu novērojusi, šādi tiek meklētas gan drēbes un apavi, gan automašīnas un nekustamie īpašumi!

Manuprāt, Facebook rada diezgan pamatīgu robu veikaliem, interneta veikaliem un sludinājumu portāliem, to peļņai. Jo, kāpēc man likt maksas sludinājumu portālā ss.lv, ja Facebook ir grupa “ss sludinājumi”, kur sludinājumu var ievietot un pacelt BEZ MAKSAS!

Protams, interneta veikali arī rīkojas atbilstoši pieprasījumam. Viņi ir izveidojuši savas Facebook lapas, caur kurām komunicē ar klientiem, kas savu laiku pavada sociālajos tīklos. Interneta veikali mēģina caur sociālajiem tīkliem novadīt klientus uz savu veikalu. Protams, tas darbojas, bet cik efektīgi?

Katrā ziņā, ja cilvēks vēlas iegādāties jaunu preci, interneta veikals ir pareizā izvēle. Ja vēlas iegādāties lētāku, lietotu preci – Facebook grupas gūst virsroku.

Facebook ir pārņēmis VISU! Lapas, grupas, tirgotāji, reklāmas, pat medicīnas pakalpojumi un preces. Vēl nesen redzēju lapu savā profilā, kas piedāvāja akciju artoskopijai. (Artoskopija ir locītavu operācija). Tāpat ik pa laikam parādās dažādi kursi, atlaides, akcijas, konkursi (tie ir ik uz soļa). Protams, mēs, sociālo tīklu lietotāji, pie šāda piedāvājumu lērumu vienkārši paliekam slinki un izmantojam to, kas ērtāks. Kā tas kaitēs citiem tirgotājiem – laiks rādīs.